التخطي إلى المحتوى الرئيسي

مديري الهيجان ناكني في المكتب و انا مبسوطة اوي | قصص سكس عنيف


النهاردة  هحكي قصتي مع اول شخص ناكني غير جوزي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع علطول
انا اسمي دينا عمري 28 سنه متزوجة من 4 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي جامد اوي طولي 177 ووزني 78 كلج اشتغل مصممة في شركة خاصة
المهم  هابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار جدا ومع انه في مكتبي مكيف ما استعمله لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم ازاي ما حكيت الجو حار جدا وبما اني في المكتب لوحدي اليوم ده من كتر الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انه مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم اليوم ده كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انه المدير مو مركز معايا اوي وكانو عقله مش هنا او فيه حاجة تانية ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبه وانا مكسوفة اوي وفي راسي أسئلة كتير زي ايه كتر في جسمي - هيفكر اني قصدي افتح القميص -  هيقول عني اني حاولت اغريه ) و الأسئلة دي كتير في راسي المهم ما راحت النظرة دي من بالي

المهم و ازاي  ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيته وبعدها قال لي سعيد محظوظ اوي ( سعيد هو جوزي ومديري يعتبر صديق جوزي ) وبدأ يتغزل فيا بكل جرأة ويقول لي جسمك حلو اوي ولو انا بدال جوزك ما اتركك تعملي ولا اي حد يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياته ما قال لي هيك كلام

المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسوطة اوي من كلامه لانو بصراحة جوزي مش بيغازلني وبصراحة جوزي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسبوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية كده لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد صحا شهوتي الي نايمة بكلماته وبصراحة انا بحب الجنس اوي وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري وبكرة فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاحظت انه ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سودا وشفافة شوية بعدها بدات اشرح له عملت ايه وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو وجه خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منه وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة انفتحو كل الزراير  جسمي بقا عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في ودني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلوين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وقعدني على المكتب وقلعني سروال بعد ما كان يضرب طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلك حلو يا شرمووووطة اليوم باكل كسك كله وكانت اول مرة واحد يلحس كسي

لانو جوزي قديم في الجنس مش بيلحس لي ولا اي حاجة
المهم قعد يلحس لي لمدة وبعدها قام وقلع هدومه وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم قلع هدومه وملابسه الداخلية بالكامل وطلع زبه
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 19 سنتي وتخين يعني اكبر من زب جوزي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبه بين صدري وقعد ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازك حلوين وبعدها يرجع زبه لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم

المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبه في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبه فيا وقعد يدخله ويطلعه وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبه فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبه فيا كله ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبه في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبه ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مش ندمانة على العلاقة دي ابدا

رابط الجزء الثاني من القصة 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ضربت عشرة على صاحبة الفيلا كانت ميلف جامدة اوي | قصص سكس ميلف

في بعض الاحيان تصير الامور علي ما يرام ويظن البعض ان الامور كلها مستاجبة له ولكن من حيث لا تدري يحدث ما لا في الحسبان هذه هي قصتنا عن عائلة ميسورة الحال تتكون من ضياء رجل اعمال صاحب شركة كبيرة وزوجته علياء امرأة في سن 37 عام ولديهم بنت تدعي منار في المرحلة الاعدادية في سن 15 عام وكانوا يعيشون في فيلا صغيرة واليكم القصة في يوم مشرق جميل استقيظت علياء من النوم في وقت الظهر علي صوت ام سمير الخادمة : صباح الخير يا مدام علياء يجعل صباحك هنا وسرور وكانت علياء نايمة بقميص نوم اصفر بدون كيلوت فكان الامر عادي بالنسبة لعايدة ان تري ام سيد كسها او اي جزء من جسمها لانها كانت تساعدها في الحمام قامت علياء وقالت لام سيد( يا ام سمير جهزتي الحمام) لترد ام السيد (من بدري يا ستي) وتدخل علياء الحمام وتجلس في البانيو وتستمع للموسيقي وام سيد تقوم بدعك ظهر عايدة وعمل مساچ لها وتطلب عايدة من ام سمير ان تحضر لها عصير من المطبخ تخرج ام سيد من الحمام تاركة باب الحمام مفتوح لان لايوجد غيرها ومدام علياء وفرح في المدرسة وتذهب الي المطبخ في الدور السفلي دخلت ام سمير الحمام لتعد العصير الي عايدة واذا تسمع صوت من الحد...

مرات ابويا الجامدة نيكتها في كل حتة في الشقة | قصص سكس محارم

هنبدأ قصتنا بوصف نفسى انا أحمد 19 سنه من القاهره طولى 170 سم وزنى 73 كجم عيونى عسلي وشعرى اسود ولون بشرتى قمحى وزبري 23 سم وعرضه وسط عايش انا و ابويا بعد ما امي ماتت وانا عندى 11 سنه وبعديها بسنه لاقيت ابويا جى يقولى انه لازم يتجوز واحده عشان تاخد بالها مننا وانى كبرت وفاهم والكلام دا كله اللى ماكنش فارق معايا فى سنى دا وبعديها بحوالى شهر لاقيته داخل وفى ايده مراته الجديده اسمها هند طولها وجسمها متوسط بس عندها بزاز وطياز كبيره لون بشرتها قمحى وعينيها بنى وشعرها اسود عندها 34 سنه وطبعا روحت قعدت عند ستي كام يوم ورجعت تانى البيت وبصراحه هند كانت طيبه جدا معايا وكنت بدأت فى مرحله البلوغ والفرجه على افلام جنسية  واقرأ قصص جنسيه وكان اول جسم اتفرج عليه واستكشفه هو جسم هند مرات ابويا وابتديت الاحظ انها دايما بتلبس قمصان نوم منها الضيق والقصير واللى مبين جسمها وابتدت تقرب منى وتقولى اننا اصحاب متكسفش منها واحكيلها وكل حاجه زى الصحاب وطبعا شاب فى سنى مع الهيجان الجنسى كان مخلينى دايما هايج على جسمها واضرب عليها عشرات وكان اول موقف بينى وبينها كانت بتنشر الغسيل فى البلكونه وواقفه بقميص نوم ...